به روز شده در سه شنبه 9 آبان 1402 16:19
شنبه 6 مرداد 1403 , Saturday, July 27, 2024
پربیننده ترین ها

تکلیف کسانی که سهام عدالت ندارند، چیست؟!

ظرفیت‌های منطقه آزاد برای بیماران کرونایی مسکوت مانده است

لزوم تمکین مراکز توانبخشی از شیوه‌نامه ستاد کرونا

مشارکت ۴۰ درصدی شهروندان آبادانی در انتخابات

آیا آمار مرگ و میر کرونایی «دو رقمی» خواهد شد؟/سرعت کاهش آهنگ ابتلا به کرونا کند شده است

در صورت اثبات تخلفات؛ پیگیر ابطال انتخابات شورای شهر آبادان هستم

هرگونه فهرست در فضای مجازی غیرمعتبر است/ استاندار در راه آبادان!

شناسایی ۷۲ مورد جدید مثبت ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان | ثبت ۴ مورد فوتی

نتایج انتخابات شورای شهر آبادان از نگاه شرجی‌پرس

۹ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان جان باختند

دلایل تاخیر در روند اعلام نتایج انتخابات شورای شهر آبادان

ادامه روند افزایش ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان

دوگانگی در رفتار و تردید در گفتار

بیش از 93 هزار آبادانی در انتخابات شرکت کردند

کرونا ۱۹۰ نفر دیگر را در جنوب غرب خوزستان بیمار کرد | ثبت ۹ فوتی

واردات خودرو آزاد می شود

وضعیت مرگبار کرونا در جنوب غرب خوزستان

کوتاهی مسئولان یا عادی انگاری مردم؛ مسئول اوج‌گیری اخیر کرونا در خوزستان کیست؟

امنیت کاذب پس از دریافت واکسن کرونا، ممنوع!

کد خبر : 2991 تاریخ انتشار: پنج شنبه 1 اسفند 1398 12:44
خبر اختصاصی اجتماعی
پایان بررسی تیم رسانه‌ای شرجی پرس :

تحلیل نهایی از انتخابات دوم اسفندماه حوزه انتخابیه آبادان

تیم رسانه‌ای شرجی پرس پس از استماع برنامه‌ها، نقطه نظرات و دیدگاه‌های نامزدهای انتخابات پیش روی، تحلیل نهایی خود را منتشر کرد.

پایگاه خبری شرجی پرس | آبادان در یکی از حساس‌ترین برهه‌های سیاسی خود قرار دارد و برای نخستین بار، رقابت در این عرصه بسیار سخت و غیر قابل پیش بینی تلقی می‌شود.

این رسانه با دعوت از تعدادی از کاندیداها، نسبت شناخت بهتر از ایشان و شیوه تفکر و بیان آنها را نیز به مخاطبان خود اهتمام ورزید.

اما با بررسی‌هایی که از سوی تیم رسانه ای شرجی پرس صورت پذیرفت، نسبت به تشخیص جایگاه‌ این کاندیداها، اطلاعات بیشتری به دست آمد و تحلیل‌های بهتری از این موضوع صورت پذیرفت.

ضمن اینکه، تلاش این رسانه برای شناخت از برخی کاندیدا و تماس با ایشان راه به جایی نبرد و این رسانه نیز برای برخی، جایگاهی را متصور نیست.

 

*سیدمحمد مولوی

اگر توجهات در نخستین دوره کاندیداتوری به وی جلب می‌شد، اکنون او برای دومین دوره نمایندگی مردم آبادان در تلاش بود.

مردی صاحب علم و نظر با قدرت بیان بالا که در جذب انسان‌های مقابل خود تبحر خاصی دارد، دارای جدیت خاصی در کار خویش است و در قانونمندی حتی با نزدیکان خود نیز مزاح نمی‌کند، وی منشأ تحولات بسیاری در بخش آموزشی شهرستان آبادان بوده است.

برچسب منفک ناپذیر وی، اهلیت با بوم منطقه و بزرگ شده در نخلستان‌های آبادان تا رسیدن به افق‌های مدیریت و برنامه ریزی در سطوح کلان است.

مولوی مسلط به زبان عربی و مرول به زبان فارسی است، اگر افکار او در سطوح بالای مدیریتی آبادان به کار بسته شود، بسیاری از امور راکد مانده این شهر به جریان خواهد افتاد و این شهرستان پس از سال‌ها صدایی رسا در مجلس دارا خواهد بود، او اهل تعامل با مخالفان و تعاقل با صاحب نظران است، مولوی یکی از اصلی ترین کاندیداهای اخذ کرسی نمایندگی مردم آبادان است که بخت او را بیش از سایر نامزدهای انتخاباتی می‌دانند.

 

*جلیل مختار

در زمره افرادی است که در چهار سال گذشته مورد انواع اتهامات قرار گرفت و انتقادات زیادی پیرامون عملکرد وی وجود داشت.

مختار در چهار سال گذشته که نمایندگی مردم آبادان را در خانه ملت بر عهده داشت، غالباً در تدارک مهره‌چینی در دستگاه‌های شهرستان و ورود به مسائل داخلی ادارات، نهادها و کارخانه ها بود، او در این مدت هیچ طرحی را برای ارائه به مجلس نبرد و دخالت‌های وی در ورزش، باعث شد تا این حوزه دچار سیاست زدگی شود.

اما او همچنان از خیل هواداران خود برخوردار است و یکی از شانس‌های مسلم کسب کرسی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

 

*میلاد جانقربان لاریچه

جوان، شفاف، خوشفکر و دارای سیمایی موجه است که در نخستین حضور خود در فرآیند انتخابات تعجب همگان را برانگیخت.

او از معدود نامزدهایی است که به هزینه هنگفت تبلیغاتی اعتقادی ندارد و در دوره دهم انتخابات تنها با هفت میلیون تومان هزینه موفق به کسب بیش از هفت هزار رأی سالم و پاک شد.

او توانسته نظر جوانان را به سوی انتخابات و انتخاب اصلح جلب کند و ثابت کند که می‌توان میدان را به جوان‌ها سپرد.

او مصداق بیانیه گام دوم انقلاب است و تمامی اقدامات خود را در همین راستا، پی ریزی کرده است، او دارای افکار مؤثر و آینده‌داری است که اگر مردم به اعتقادات او اعتماد کنند، می‌توان به تغییر سیمای آبادان در بخش‌های عمران، فرهنگ، معیشت و اشتغال امیدوار بود.

جانقربان، مصمم، با مطالعه، مطلع اما کم تجربه است، اما بهارستان منتظر او و تفکرهای شبیه اوست.

 

*صادق کمایی

از ابتدای حضور خود در عرصه انتخابات، حواشی بسیاری را به این فرآیند وارد کرد و مواضع سختی علیه وی به راه افتاد تا جایی که او را نماینده‌ای برای غیر بومیان مقیم آبادان تلقی کردند.

از کارمندی جزء در اداره برق آبادان که در یک قدمی ساختمان بهارستان قرار دارد.

او هیچوقت حاضر به پاسخگویی در قبال برنامه‌های خود در مقابل دوربین شرجی پرس قرار نگرفت و ترس از مواجه شدن با مردمی که او را از خود نمی‌دانند، بیشتر از سخن گفتن به تبلیغات خیابانی سوق داده شد.

شاید حرف و حدیث‌هایی که در ورای او به راه افتاده است، بیش از تبلیغات فراگیر این نامزد انتخاباتی نام وی را بر سر زبان‎‌ها جاری کرده است.

در هر صورت او یکی از شانس های مسلم اخذ آرای مردمی است، امادر صورت خروج نام وی از صندوق‌های رأی، شهروندان نباید به قدرت بیان یکی از نمایندگان آینده خود در مجلس چشم بدوزند.

 

*مسعود پورفرد

بدون شک، اگر قرار بود در امورات شهری و اجرای هر تصمیمی، مشاوره‌قوی صورت پذیرد، پورفرد مناسبترین گزینه برای اخذ شور بود.

او یکی از صاحبنظران به‌نام است که گویی کلید حل تمام مشکلات را دست دارد، اما میدانی برای عرصه خود نیافته است.

از کسی که مؤلف کتب بسیاری بوده و در بسیاری از برنامه های سیما، موضوعات مختلف را کارشناسی کرده است، مطمئنا می‌توان در جهت اعتلای یک شهر بهره برد.

پورفرد، اگر بتواند تفکر خود را در بین شهروندان معرفی کند، زنگ خطر بزرگی برای دیگر کاندیدای انتخابات پیش روی خواهد بود.

 

*عبدالله حمیدی

کاندیدایی ساده اندیش و سطحی بین اما دارای تفکری سالم و برخواسته از آلام و محرومیت‌هایی که به دوش کشیده و حالا که این توان را در خود دیده، علاقه بسیاری دارد تا در سطوح تصمیم‌گیری نیز دخلی از خود به جای بگذارد.

حمیدی را می‌توان مصداق یک کاندیدای مردمی تلقی کرد که انتظارات خود را از همین اقشار جستجو می‌کند، در انتخابات پیش روی اما، نمی‌توان برای او و صاحبان چنین تفکری، رتبه مشهودی پیش بینی کرد.

 

*یوسف ستاره ناصری

از داوطلبان صاحبنظر و دارای اندیشه سیاسی با چاشنی امور اجرایی است.

او بیش از آنکه در اندیشه جلب آراء باشد، در اندیشه نهادینه کردن افکار خود همچون دوران جنگ و بازسازی شهر آبادان است.

به مسائل شهری آگاه است، توانایی و جرأت به کرسی نشاندن حرف خود را دارد، او در نخستین حضور انتخاباتی خود، موفق به قرار گرفتن در بین 10 نفر ابتدایی آرای مردمی قرار گرفت.

ستاره ناصری اگر بتواند شهروندان خود را به انتخاب وی متقاعد کند، آبادان یک نماینده قوی و صاحب نفوذ را در مجلس آینده خواهد داشت اما به جهت تأخیر در اعطای صلاحیت به وی، از شواهد محرز است که او از شانس کمتری برای رفتن به بهارستان برخوردار است.

 

*مرضیه ارجمند

کاندیدایی جوان و درگیر با نشاط و روحیات جوانی، اما صاحب اندیشه سیاسی نیست و نام و نشانی در بین اهالی آبادان ندارد.

او علاقه‌مند به حضور در کرسی‌های تصمیم‌گیری است اما پیمودن مسیر تبلیغات انتخاباتی با دست خالی و نیروی انسانی اندک، نمی‌تواند به آسانی او را به مردم شهرش معرفی کند.

یکی از آخرین رتبه‌های انتخابات پیش‌روی در انتظار ارجمند است.

 

*سید عبدالرحمن احمدنژاد

تلاشگر، مصمم و دارای تفکرات به روز شده است که همراه با پشتوانه مردمی گام به این عرصه گذاشته است، او از قدرت بیان بالا و صاحب نظر در امور اجرایی است که برنامه ریزی لازم را برای حضور در این عرصه صورت داده است.

این رسانه از احمدنژاد به عنوان یکی از  شانس‌های کسب آرای مردمی بسیاری در نخستین حضورش یاد می‌کند.

 

*محمود یاور احمدی

اندیشه سالم و انقلابی او قطعا هواداران بسیاری را جذب یاوراحمدی خواهد کرد، او در سخت‌ترین روزهای آبادان مدافع خاک این شهر بوده و راه و چاه موجود بر سر احیای زادگاه خود را می‌داند.

امور اجرایی را استاد است و در صورت احراز یکی از صندلی‌های بهارستان، بدون شک یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی خواهد بود.

راستگو، درستکار و تلاشگر است اما او برای معرفی خود به مردم دیر اقدام کرده و شاید شهروندان آبادانی خیلی دیر به داشتن چنین نخبه‌ای در سطوح مملکتی پی ببرند.

برای یاوراحمدی شاید زود باشد که به ساختمان بهارستان فکر کند و این جانباز جبهه‌های دفاع از آبادان،  کمی دیر پای به عرصه انتخابات گذاشته است.

در تحلیل‌های صورت گرفته، جایگاه مناسبی برای یاور احمدی پیش بینی نمی‌شود.

 

*سید مجتبی محفوظی

برای نخستین بار، آبادان می‌تواند روی روابط دیپلماتیک یکی از نمایندگان خود حساب باز کند، او ضمن دارا بودن جایگاه ویژه‌ای نزد سران مملکتی، می‌تواند یک صاحب‌نظر و مشاور مطمئن در راه جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه انتخابیه خود باشد.

او فردی معتقد است که می‌توان امید بسیاری را برای عدم انحراف وی از مسیر داشت و آبادان پس از سال‌های طولانی می‌تواند روی قدرت سیاسی نماینده خود حساب باز کند.

او یک مشاور خوب و یک مشاوره‌پذیر بهتر است که با استفاده از این خصلت، می‌تواند افکار خوبی را با خود به بهارستان منتقل سازد، ضمن اینکه یکی از کمیسیون‌های تأثیرگذار مجلس، در انتظار افرادی همچون محفوظی است.

در تحلیل‌های این رسانه، سید مجتبی محفوظی جزو کسانی است که می‌تواند یکی از کرسی‌های نمایندگی حوزه انتخابیه شهرستان آبادان را تصاحب کند.

 

*ویدا کاظمی

به نظر می‌رسد درک اندکی از وضعیت و شرایط موجود در شهر آبادان ندارد و انگیزه‌های سیاسی، او را به سمت این حوزه انتخابیه از مبدأ پایتخت سوق داده است، او حاضر به تقابل و یا مباحثه با هیچ رسانه‌ای نشد. این رسانه، جایگاه هشتم تا پانزدهم را در انتخابات پیش روی برای ایشان متصور است.

 

*غلامرضا دستوری رزاز

دارای تفکرات خاص خود و همچون غالب کاندیداهایی که گام به این عرصه می‌گذارند، احساس تکلیف او را به سمت این فرآیند سوق داده است.

او با اندیشه جدید کار خود را در تبلیغات انتخاباتی آغاز نکرده و نظریه‌ای که قابلیت پردازش داشته باشد نیز در اختیار ندارد.

او خوش‌قلب و دلسوز است، اما برای امثال دستوری رزاز، اخذ کرسی نمایندگی شهر آبادان شاید بسیار دیر شده باشد و رتبه های ابتدایی انتخابات پیش روی، متعلق به او نیست.

 

*علی محسن‌زاده

پایگاه خبری شرجی پرس، هیچ شناختی از کاندیدای فوق ندارد، به همین جهت تحلیل از حضور وی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت نپذیرفته است، این رسانه، جایگاه دهم تا بیست و سوم را در انتخابات پیش روی برای ایشان متصور است.

 

*محمدعلی جابرزاده انصاری

پایگاه خبری شرجی پرس، هیچ شناختی از کاندیدای فوق ندارد، به همین جهت تحلیل از حضور وی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت نپذیرفته است، این رسانه، جایگاه دهم تا بیست و سوم را در انتخابات پیش روی برای ایشان متصور است.

 

*قاسمعلی فلاحیان

پایگاه خبری شرجی پرس، هیچ شناختی از کاندیدای فوق ندارد، به همین جهت تحلیل از حضور وی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت نپذیرفته است، این رسانه، جایگاه دهم تا بیست و سوم را در انتخابات پیش روی برای ایشان متصور است.

 

*ستار جادری

پایگاه خبری شرجی پرس، هیچ شناختی از کاندیدای فوق ندارد، به همین جهت تحلیل از حضور وی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت نپذیرفته است، این رسانه، جایگاه دهم تا بیست و سوم را در انتخابات پیش روی برای ایشان متصور است.

 

*صادق صمیمی‌فر

پایگاه خبری شرجی پرس، هیچ شناختی از کاندیدای فوق ندارد، به همین جهت تحلیل از حضور وی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت نپذیرفته است، این رسانه، جایگاه دهم تا بیست و سوم را در انتخابات پیش روی برای ایشان متصور است.

 

*محمد ابراهیم زییدی

پایگاه خبری شرجی پرس، هیچ شناختی از کاندیدای فوق ندارد، به همین جهت تحلیل از حضور وی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت نپذیرفته است، این رسانه، جایگاه دهم تا بیست و سوم را در انتخابات پیش روی برای ایشان متصور است.

 

*علی بهارستانی

علیرغم تلاش‌های مستمر این رسانه برای دعوت از این کاندیدا، در نهایت فرآیند پاسخگویی وی به بیراهه رفت و شناختی از بهارستانی ایجاد نشد، این رسانه، جایگاه دهم تا بیست و سوم را در انتخابات پیش روی برای ایشان متصور است.

 

*سید عبدالصالح جلویانی

پایگاه خبری شرجی پرس، هیچ شناختی از کاندیدای فوق ندارد، به همین جهت تحلیل از حضور وی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت نپذیرفته است، این رسانه، جایگاه دهم تا بیست و سوم را در انتخابات پیش روی برای ایشان متصور است، این رسانه، جایگاه دهم تا بیست و سوم را در انتخابات پیش روی برای ایشان متصور است.

 

*فرهاد اولادعسگری

پایگاه خبری شرجی پرس، هیچ شناختی از کاندیدای فوق ندارد، به همین جهت تحلیل از حضور وی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت نپذیرفته است، این رسانه، جایگاه دهم تا بیست و سوم را در انتخابات پیش روی برای ایشان متصور است.

 

*رسول کشتکار

پایگاه خبری شرجی پرس، هیچ شناختی از کاندیدای فوق ندارد، به همین جهت تحلیل از حضور وی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت نپذیرفته است، این رسانه، جایگاه دهم تا بیست و سوم را در انتخابات پیش روی برای ایشان متصور است.

گزارش: تحریریه شرجی پرس

انتهای خبر/

بازدید : 2559
نظرات کاربران
درحال بارگذاری ...
نام
ایمیل یا شماره همراه (اختیاری)
نظر شما
ارسال نظر
{{model.doneMessage}}
{{model.name}}
{{model.date}}
{{model.time}}
پیام شما منتظر تایید می باشد
بارگذاری موارد بیشتر
تعداد نظرات : {{total}}
سایر اخبار
پر بحث ترین ها

نشست خبری دبیر شورایعالی مناطق آزاد با اصحاب رسانه منطقه آزاد اروند

رشد ۱۰۰ درصدی صادرات میله‌گرد از بندرخرمشهر

تختی آبادان به صنعت نفت-استقلال رسید

بیش از نیمی از مشاوران املاک خوزستان غیر مجاز هستند

پیش بینی برداشت پنج هزار تن خارک و رطب از نخلستان‌های خرمشهر

جزئیات حذف رمز کارت هوشمند سوخت در منطقه آبادان

سهام عدالت همچنان قربانی می گیرد

امیدیه و آبادان، گرمترین شهرهای جهان

ملی پوش عراقی به تیم صنعت‌نفت آبادان پیوست

پدیده جوان لیگ یک در جمع طلایی‌پوشان آبادانی

تعطیلی واحدهای تولیدی قابل پذیرش نیست

دستگیری عاملان تیراندازی در آبادان

مدیرکل اسناد خوزستان: انجام معاملات عادی و قولنامه‌ای ممنوع می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان منصوب شد

بازیکن مس شهر بابک به صنعت نفت آبادان پیوست

مدافع الزورا عراق در آبادان

تعطیلی دو روزه کشور شروع فصل جدید لیگ برتر را به تعویق انداخت

پایان مهلت استعفای داوطلبان مجلس شورای اسلامی

اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای خوزستان

تازه های سایت

نشست خبری دبیر شورایعالی مناطق آزاد با اصحاب رسانه منطقه آزاد اروند

رشد ۱۰۰ درصدی صادرات میله‌گرد از بندرخرمشهر

تختی آبادان به صنعت نفت-استقلال رسید

بیش از نیمی از مشاوران املاک خوزستان غیر مجاز هستند

پیش بینی برداشت پنج هزار تن خارک و رطب از نخلستان‌های خرمشهر

جزئیات حذف رمز کارت هوشمند سوخت در منطقه آبادان

سهام عدالت همچنان قربانی می گیرد

امیدیه و آبادان، گرمترین شهرهای جهان

ملی پوش عراقی به تیم صنعت‌نفت آبادان پیوست

پدیده جوان لیگ یک در جمع طلایی‌پوشان آبادانی

تعطیلی واحدهای تولیدی قابل پذیرش نیست

دستگیری عاملان تیراندازی در آبادان

مدیرکل اسناد خوزستان: انجام معاملات عادی و قولنامه‌ای ممنوع می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان منصوب شد

بازیکن مس شهر بابک به صنعت نفت آبادان پیوست

مدافع الزورا عراق در آبادان

تعطیلی دو روزه کشور شروع فصل جدید لیگ برتر را به تعویق انداخت

پایان مهلت استعفای داوطلبان مجلس شورای اسلامی

اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای خوزستان

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان و پیمانکار آبفا بازداشت شدند